Telefonos bejentés:
Az ügyfél 2019. 09. 30. napon a 1818-at hívta egy sürgős kéménytisztítás miatt. Elmondása szerint egy, a kéményben nem megfelelő módón elhelyezkedő tégla miatt a füstelvezetés akadályoztatva volt, ami miatt nem tudott volna fűteni. A telefonos ügyfélszolgálat munkatársa tájékoztatta, hogy 10 napon belül fogják felkeresni a kéményseprők a megrendelt szolgáltatással kapcsolatban. Az ügyfél a Hajdú-Bihar MECS kollégájának segítőkészségét ezúton köszöni, ugyanis a mai 2019. 10. 01. napon megtörtént a tégla helyretétele.
A kéményseprők, név szerint Szabó Ferenc és Nagy Gyula, a hajdúszoboszlói csoport kéményseprői voltak kint az ingatlanban. Szakértelmüknek köszönhetően a kéményt nem kellett visszabontani, ezzel megkímélve a többletköltségektől a tulajdonost. Tevékenységük során tanúsított szakmai tudásuk, intelligens viselkedésük és az ingatlan belső rendjét és tisztaságát megőrző magatartásuk példamutató jellegű.
Vissza